dinsdag 1 december 2009

Autoschade door vandalisme

Doorgaans zijn de daders van vernielingen niet bekend en bestaat er zelfs geen idee over wie het gedaan kan hebben. Het lijkt dan ook vaak zinloos om aangifte te doen. Toch is het van belang altijd direct na ontdekking aangifte te doen. Wellicht zijn er meerdere vernielingen geweest en heeft iemand de daders toch opgemerkt, de politie kan in dat geval verder onderzoeken of uw auto ook door dezelfde dader werd beschadigd. Indien de dader bekend is kunt u de schade op deze dader trachten te verhalen. In ieder geval is het voor een claim op uw verzekering altijd noodzakelijk dat er aangifte is gedaan. Tegenwoordig kan dit veelal worden gedaan via internet waardoor de gang naar het politiebureau niet meer noodzakelijk is.

1 opmerking:

  1. ok, idd, mijn voertuig is gisteren beschadigd door een persoon, ik weet dat die persoon dat gedaan heeft want ik heb daar al 3 jaar zever mee, nu gisteren is het de eerste keer dat hij tot zoiets is overgegaan, 2x op 1 dag trouwens, ik ken de dader, hij was zelfs nog in de buurt, hij heeft tegen mij ook bekent dat hij het was, niet letterlijk maar liet het wel uitschijnen, maar er zijn dus geen getuigen van, heb aangifte gedaan, maar ja ik denk toch dat ik zelf zal opdraaien voor de schade en dat hij niks zal moeten betalen, want er zijn geen getuigen

    BeantwoordenVerwijderen